اللہ دیک رہا ہے

اللہ دیک رہا ہے
Photo by Abdullah Öğük on Unsplash





 دوستوں ایک دفعہ کا ذکر ہے ایک گاؤں میں ایک شخص رہتا تھا اسکا نام غلام احمد تھا
 اسکے تین بیٹے تھے تینوں اپنے والد سے بہت زیادہ محبت کرتے تھے
 ایک مرتبہ غلام احمد نے اپنے تینوں بیٹوں کو بلایا اور انکو ایک ایک آم دیا اور کہا کہ اس آم کو ایسی جگہ بیٹھ کر کھائو جہاں تمہیں کوئی بھی نہ دیکھ رہا ہو جو ایسا کرنے میں کامیاب ہو گیا تو میں اس کو انعام دونگا
 تینوں بیٹے والد کو اللہ حافظ کہہ کر اور ان سے دعائیں لے کر گھر سے نکل گئے
 دوسرے دن غلام احمد نے اپنے تینوں بیٹوں کو بلایا اور باری باری سب سے پوچھا.. سب سے پہلے بڑے بیٹے رضوان سے پوچھا
 کیا تم اس کو ایسی جگہ بیٹھ کر کھانے میں کامیاب ہوگئے ہو جہاں تم کو کوئی بھی نہ دیکھ رہا ہو ؟
 رضوان نے جواب دیا الحمد للہ ابا جان.... میں نے وہ آم ایک درخت کے پیچھے بیٹھ کر کھایا ہے وہاں مجھے کوئی نہیں دیکھ رہا تھا
 پھر غلام احمد نے اپنے دوسرے بیٹے سے پوچھا.. وقاص! تم بتاؤ تم نے کیا کیا؟
 وقاص نے کہا! ابا جان میں نے وہ آم ایک  کمرے میں بند ہوکر اندھیرا کرکے کھایا ہے مجھے امید ہے میرے کو کسی نے نہیں دیکھا..
 غلام احمد نے اپنے تیسرے بیٹے سے پوچھا! راشد تم نے کیا کیا؟؟
 راشد نے کہا ابا جان میں نے کتاب اسمائے حسنی میں پڑھا ہے کہ اللہ کا ایک نام ہے "البصیر" ہر ایک کو ہر حال میں دیکھنے والا میں نے بہت سوچا اور بہت تلاش کیا لیکن مجھے ایسی کوئی جگہ نہیں ملی جہاں میرا اللہ مجھے نہیں دیکھ رہا ہو اللہ تو ہر جگہ موجود ہیں اس لئے میں یہ آم نہیں کھا سکا
 غلام احمد اپنے سب سے چھوٹے بیٹے کی عقلمندی پر بہت خوش ہوا اور اس کو انعام دیا پھر غلام احمد نے اپنے تینوں بیٹوں سے کہا.......
 میرے پیارے بیٹوں ....  بے شک اللہ ہم سب کو ہر حال میں ہر جگہ دیکھتا ہے ہماری باتوں کو سنتا ہے اور جو خیالات ہمارے دلوں میں آتے ہیں انکو بھی جانتا ہے
 اللہ کی نافرمانی سے ہر وقت بچو اور اللہ کے سارے احکامات پر عمل کرو جس پر اللہ تم سے راضی ہو جائے اور تمہیں دنیا میں راحت.. سکوں..اطمینان.. عطا فرمائے اور مرنے کے بعد ہمیشہ ہمیشہ کے لیے جنت میں داخل کرے جہاں انسان جو چاہے گا وہ ہی ہوگا جنت میں مزے ہی مزے ہوں گے....

Share it

Do not miss

اللہ دیک رہا ہے
4/ 5
Oleh